F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Life is Mean ?
Assalamualaikum .. 
Hai Hai, Hewwww. dah berhabuk, bersarang dah blog ni, berape bulan dah tak buke . HAHA . okey okey, berbalik pada tajuk . Life Is Mean ?  Mean kat sini maksud dia KEJAM -,-
sebenanrnye hidup ni best tau, kalau orang pandai menghargainya, tapi malangnye bila kita ade haters .. Tapi kite sikit pon tak kenal haters kite tu . Cam gampang je kan ? :(
Contoh macam ni :

This is really happen to me :(

Saya anggap benda ni takde pape pada mulanya, tapi terketar-2 rasa tangan tadi, idk why, last-2 jatuh air jernih di pipi, saya pujuk hati saya, saya kuat, tapi air mata tu tetap mengalir :(
Adakah hidup kejam ? adakah salah kite ? bukan saya mintak pon la benda alah tu ! kat facebook sikit pon saya tak mintak orang likes status saya pon . saya tak BATAK pon nak jadi HOT ! apelah nasib ..
Nasihat : Korang fikir lah yang mane terbaik untuk diri korang, jangan nak bash orang je kerja, nanti orang bash kite balik . AKU PERCAYA KARMA ! Thats All . TQ :)



0 comment[s] | back to top