F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Cant Stop ..
Hidup ibarat roda, sekejap di atas, kemudian jatuh ke bawah dan kembali semula ke atas . Ia berputar sehingga kita berhenti mengayuhnya . Kebahagiaan ibarat pelangi, hanya dapat sementara, tapi keindahannya sangat memukau . Derita ? Ia selalu hadir tanpa diundang, selalu menjatuhkan kita supaya kita bangkit dan berusaha mencari jalan penyelesaian . Doa ? Kita memang perlu berdoa, doa tanpa usaha itu bohong, apabila kita berdoa, cubalah untuk berusaha . Setiap yang berlaku ada hikmahnya, setiap yang berlalu sangat indah, setiap yang bakal muncul adalah satu anugerah. Bersyukurlah kerana kita masih boleh bertahan dan terus hidup :)

*Saya takkan berhenti menasihati hati saya supaya bersabar, saya mintak maaf pada awak-2 yang jadi mangsa saya untuk saya luahkan apa yang terpendam, saya cuba untuk kuatkan hati saya supaya saya tidak lagi jatuh, tidak menyerah kalah . Wahai hati, kuatkanlah aku untuk terus berdiri diatas kaki sendiri
:')

- Thats all, ikhlas : Amd .

0 comment[s] | back to top